WYCIECZKA GRUPY VI DO RZESZOWA NA ZAKOŃCZENIE PRZEDSZKOLA

ponad 2 lat temu

Barbara Szczęch

W dniu 28.06.2022 Grupa VI udała się na wycieczkę pociągiem do Rzeszowa. To już ostatnia nasza wspólna wycieczka. Już od samego rana byliśmy podekscytowani i trochę niepewni, jak to będzie. Przecież to nasz pierwszy wyjazd pociągiem. Ale daliśmy radę! Rozmowy z paniami na temat konieczności zachowania bezpieczeństwa na peronie wzięliśmy sobie do serca. Wszystko zrobiliśmy na medal. A podróż? No cóż- super!. Pociągi na miarę XXI wieku. Sprawnie dojechaliśmy do Rzeszowa, potem zjazd schodami ruchomymi. Niezła frajda!

Zwiedzanie piwnic pod rynkiem Rzeszowskim odbywało się w dwóch grupach. Poznaliśmy legendę o powstaniu Rzeszowa , odbyliśmy podróż w czasie z wykorzystaniem technik multimedialnych. Mogliśmy dotknąć wiekowych sklepień, starych cegieł, gdzie dawno temu prowadzono sklepiki i tętniło życie kupieckie. Przewodniczka wspaniale opowiadała o życiu w tamtych czasach. Jest to dla nas ciekawa lekcja historii. Po wyjściu z piwnic udaliśmy się do studni usytuowanej na Rynku, aby sprawdzić, czy króluje tam żaba. Oczywiście znaleźliśmy ją, przywitała nas rechotaniem. Następnie trochę ochłody pod kurtynami wodnymi i udaliśmy się do parku fontann. Zabawy przy tryskających fontannach były rewelacyjne i ochładzające.

Przed powrotem do Sędziszowa – niespodzianka ! Lody , lody dla ochłody! Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni bezpiecznie wróciliśmy do domu. Będziemy długo pamiętać ten wspaniały wyjazd. Dziękujemy Pani Dyrektor za pomoc w opiece!